Mario Cartelli a Martin Rak končí, novou marketingovou manažerkou je Zuzana Němcová

Klub
O L O M O U C – I když mají hráči po úspěšné, ale náročné sezóně volno, na stadionu se stále něco děje. Před novou sezónou nedochází ke změnám jen v hráčském kádru, novinky se týkají i složení vedení klubu, a to na oddělení marketingu. Po dvou letech opouští z rodinných důvodů klub bývalý obránce HC Olomouc, a poté marketingový manažer Mario Cartelli, z důvodu pracovního vytížení končí také Martin Rak. Jejich místo ale okamžitě převzala Zuzana Němcová.

Mario Cartelli po dvou letech končí

Mario Cartelli ukončil svou aktivní hokejovou kariéru po postupu do extraligy. Tehdejšímu obránci nedovolily pokračovat zdravotní problémy, od hokeje ani olomouckého klubu ale neodešel. Po pár dnech od oznámení ukončení hráčské dráhy přišla nabídka od vedení klubu a Cartelli roli marketingového manažera přijal. Po dvou letech se ale z rodinných důvodů rozhodl odejít.

„Chtěl bych klubu poděkovat za možnost pracovat v takové pozici, kdy má člověk možnost seznamovat se se spoustou lidí a získávat nové životní zkušenosti. Chtěl bych poděkovat za spolupráci všem, kteří se točí kolem Tipsport extraligy, ať už je to BPA, Český svaz ledního hokeje. Potkával jsem moc fajn lidi. Zároveň bych chtěl poděkovat všem z vedení klubu, protože si myslím, že jsme vytvořili dobrou partu a dokázali klub v prvním roce udržet v extralize a v tom druhém udělat velký výsledek. Moc si šance a toho, že jsem tu mohl pracovat, vážím a děkuji, že mi všichni při odchodu vyšli vstříc,“ řekl Mario Cartelli.

Pod vedením Cartelliho dostal marketing olomouckého klubu jinou podobu, které si nešlo nevšimnout. Tým z Hané se reprezentoval nejen na ledě, ale i mimo něj a pod zviditelněním klubu před sponzory, fanoušky i médii byl podepsán právě Cartelli, který byl s klubem spjat už od působení v dorostu. Nyní už bývalý marketingový manažer ale vidí úspěch především ve výborné kolektivní práci. „Poděkování patří všem klukům z kanceláře, kdy jsme dva roky opravdu táhli za jeden provaz, ale také všem, kteří se kolem klubu pohybují, ať jsou to naši webmasteři, kteří odvádí skvělou práci, tak hráči, trenéři, a to i trenéři mládeže, protože jsem se věnoval i mládeži. To, jaké výkony podávají na poli profesním i osobním, je úžasné,“ nešetřil chválou.

Do budoucna tak Cartelli přeje klubu, kde sám vyrůstal, jen to nejlepší. „Přeji klubu, aby pokračoval ve výsledcích, jaké letos předváděl, navázal na úspěchy a krůček po krůčku se třeba dostal i k vysněnému prvnímu místu. Chtěl bych, aby se mu podařilo to, co mně se nepodařilo. Byť jsem vděčný za každého partnera, přál bych si, aby jich bylo víc a klub mohl do dalších let vybudovat opravdu silný kádr,“ doufal.

Klub opouští i Martin Rak

Ve stejné době opouští klub i Martin Rak. Zkušený marketingový manažer pomáhal především v prvním roce Mariu Cartellimu se začátky v jeho nové funkci. Rady ale předával i v další sezóně. „Má hokejová mise skončila. Marketingově jsme klub spolu s dalšími kolegy nastartovali a nemám obavy, že by rozběhnutá práce přišla vniveč. Ovšem po kompletním dokončení Resortu Hodolany je můj hlavní úkol jinde. Je třeba se věnovat rozjezdu všech provozů, a to si žádá můj veškerý čas včetně víkendů a svátků, je důležité, abychom teď správně nastartovali tento projekt,“ řekl k ukončení svého působení v HC Olomouc.

Novou marketingovou manažerkou je Zuzana Němcová

Vedení klubu ale okamžitě našlo za marketingové manažery náhradu. Novou členkou vedení je Zuzana Němcová. Jak sama přiznala, nabídka přišla poměrně nečekaně, na svou novou pozici se ale těší. „Bylo to pro mě překvapení. Nabídku jsem dostala minulý týden, takže jsem se musela rozhodnout celkem rychle. Nebylo mnoho času na váhání, ale zároveň to pro mne nebylo ani nijak složité, jelikož jsem chodívala na hokej často a částečně se znala i s vedením. Nabídka mě potěšila a vážím si jí. Považuji to za velkou výzvu,“ prozradila.

Nová marketingová manažerka už nyní uvažuje nad tím, čeho by chtěla ve své nové funkci dosáhnout. „Zatím jsem moc nevěděla, jak jsou nastaveny vztahy mezi klubem, sponzory a fanoušky. Postupně se v tom snažím zorientovat. Sponzoři jsou důležití, ale nesmíme zapomínat ani na fanoušky. Ráda bych navázala spolupráci i s nimi. Mělo by to vše fungovat vyváženě,“ dodala Zuzana Němcová.