Trenéři A-týmu oblékají obleky od Koutný Prostějov

Klub
O L O M O U C – Nejeden fanoušek si na prvním extraligovém utkání sezóny 2018/2019 všimnul, že se trenéři A-týmu HC Olomouc „hodili do gala“. Slušivé modré obleky a košile s decentní výšivkou s názvem klubu mohli lodivodi olomouckého týmu obléct díky perfektní práci lidí z firmy Koutný Prostějov.

Koutný Prostějov je česká rodinná firma, která se věnuje pánské oděvní módě již více než dvacet let. Specializuje se na tradiční módu jako jsou saka, obleky, kalhoty či smokingy. Kromě toho také vyrábí uniformy a firemní oblečení pro instituce státní správy i soukromé subjekty. Jejich filosofií je tradice, využívání kvalitních materiálů, perfektní zpracování a servis, individuální přístup k zákazníkovi a dokonale padnoucí oděv. Jejich výrobky vznikají v Prostějově v rukách nejlepších českých krejčových. Firma vyrábí jak konfekci, tak oblečení šité přesně na míru.

Trenéři HC Olomouc na utkání oblékají poslední trendy z kolekce Koutný pro podzim-zimu 2018. Volnočasová saka jsou ve střihu regular fit a v oblíbené modré barvě. Materiál má podíl lycry, díky čemuž se přizpůsobí tvaru těla a dobře se nosí, a viskózy, aby byl příjemný na dotek. Podšívka je viskózová. Pro výpustky kapes a ozdobný výpustek byl použit kontrastní materiál v červené barvě. Výšivka HC Olomouc je pak umístěna na předním dílu saka nad náprsní kapsou.

Kvalitu nové „uniformy“ si pochvaluje i trenér brankářů Jan Littner. „Sako je velmi kvalitní a hlavně pohodlné. Cítím se v něm zkrátka dobře a komfortně.“ Proč bylo pro trenéry A-týmu důležité mít na utkání společenský oděv? „Být v saku je zkrátka formálnější. Máme za úkol reprezentovat a součástí správné reprezentace je určitě i padnoucí oděv, což díky sakům od Koutný Prostějov splňujeme na výbornou.“

Vzhledem k radikální proměně vizáže na sebe reakce okolí nenechaly dlouho čekat. „U mě asi lidi nejvíc překvapilo, že na střídačce nemám čepici na hlavě,“ směje se Littner. „Ale jinak byly ohlasy od fanoušků i okolí jen pozitivní, určitě jsme udělali dobrý dojem. I výjezdy na venkovní utkání jsou hned o něčem jiném, když člověk vypadá profesionálně.“